Kuk kuk

– der er også gode gemmesteder i storbyen

Hideaways satser nu også på storbyrejser og har håndplukket en række mindre hoteller med sjæl og charme, så du kan mærke storbyens puls og nyde roen i én og samme ferie.

Er det muligt at gemme sig i storbyen? Hvis der menes at forsvinde i mængden, ja selvfølgelig. Men er det også muligt at finde et gemmeSTED? Et sted hvor du kan trække dig tilbage og lade dig forføre af sjæl og charme. Hvor du føler dig velkommen. Altid.

Her er svaret også ja, og du behøver slet ikke at lede. Hideaways har fundet dem for dig. Hideaways er et nicherejseselskab, som fra begyndelsen har haft som ambition at finde de åndehuller (gemmesteder), der udmærker sig som noget helt særligt.

Rejseselskabet har allerede sendt tusindvis af danskere på ferie på idylliske vingårde i Toscana og stemningsfyldte quintaer i Portugal. At Hideaways nu også satser på storbyferie skyldes stor efterspørgsel fra kunderne.

- Tendensen er, at danskerne rejser på flere og mindre ferier, og her er storbyferie i absolut vækst. Men selv om man tiltrækkes af storbyens puls, kan man også have brug for at slappe af, nyde og bare være. Det er det behov, vi opfylder, siger Marie Kaalund Winther, som er medejer af Hideaways.

Som på rejseselskabets øvrige destinationer er hotellerne håndplukket til Hideaways gæster. Hotellerne er små hoteller, som typisk kun råder over et mindre antal værelser.

- Vi kalder dem små livsnyderhoteller, og det er kun de bedste af de bedste, som slipper gennem nåleøjet, siger Marie Kaalund Winther, som også understreger, at de bedste hoteller absolut ikke nødvendigvis er de dyreste, men derimod hoteller hvor kvaliteten og prisen er i harmoni.

Indtil videre sender Hideaways ferielystne danskere til storbyerne Istanbul, Porto, Barcelona, Madrid, Lissabon og Rom, enten på en klassisk storbyferie eller hvor gæsterne kombinere et ophold i storbyen med andre hoteller på en af de mange bilrundrejser i programmet. Målet er at udvide med rejser til andre storbyer, men først skal buketten af åndehuller håndplukkes.

Yderligere oplysninger:

Marie Kaalund Winther, medejer af Hideaways.

Telefon nr. 3629 4646

E-mail marie@hideawyas.dk